Studeren in Joensuu - Reisverslagen van Adaja Mostert - WaarBenJij.nu Studeren in Joensuu - Reisverslagen van Adaja Mostert - WaarBenJij.nu

Studeren in Joensuu

De komende 4 maanden zal ik gaan studeren in Joensuu in Finland.

Recente Reisverslagen:

03 December 2014

Rusland en meer

19 November 2014

Reisjes en studeren

05 November 2014

visite en colleges

11 Oktober 2014

weer een update :)

26 September 2014

Ben weer verbonden!
Adaja

Hoi allemaal, Zoals jullie wel weten ga ik voor 4 maanden studeren in Finland. Om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen en ervaringen, ga ik proberen om een 'logboek' bij te houden. Het kan zomaar gebeuren dat ik 3 weken niks neerzet, maar daar komen we vanzelf achter! Groetjes, Adaja

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6661

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Studeren in Joensuu

Landen bezocht: